torstaina, heinäkuuta 19, 2012

something new

Moikka! Nyt tämä yllätys selviää.. Minä, Mari olen nyt tän blogin toinen kirjoittaja! :)
Oon jo pitkään lukenut muita blogeja ja vähän haaveillut omasta.. Mutta mulla ei ollut kunnollista kameraa.. Sitten Lumi pyysi minua tähän blogiin ja sain rippilahjaksi järkkärin! Kaikki naksahti paikoilleen. Sitten ruvettiin vaan suunnittelemaan tätä blogia! Ja tästä se sitten lähtee!
         Voisin tässä vähän kertoa itsestäni, ettei täällä vaan joku tuntematon hiippari rupea kirjoittelemaan. Oon 15 vuotta ja Lumin kanssa samalla draamaluokalla. Harrastuksiani on pianon soitto, zumba ja teatteriryhmä. Tykkään paljon vaatteista, joten täällä saattaa ruveta näkymään myös asupostauksia.
        Toivottavasti ette nyt ihan järkyttyneet, mutta uskon, että tästä tulee ihan hauskaa!:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti