keskiviikkona, heinäkuuta 09, 2014

KUKKANIITYLLÄ

L: Tulin nyt vihdoin lisäämään kunnon kuvapläjäyksen viimeviikon perjantailta, jolloin mun sisko yllätti mut yhtäkkiä sanoen, että lähdetään Halosenniemeen kuvaamaan ja se on autolla meidän pihassa viidessä minuutissa. Tokihan se mulle sopi! Ajettiin ensin pientä hiekkatietä yhdelle kukkaniitylle ja siitä Halosenniemeen. Saavuttiin sinne ihan täydelliseen aikaan, sillä auringonlasku oli juuri alkamassa. Oli oikein kiva ilta Merin kanssa ja samalla vietettiin aikaa yhdessä, mitä ei nykyään hirveesti ehditä tehdä.

Oon nyt ollut tiistaina ja tänään eli keskiviikkona töissä. Huomenna mulla on vapaata ja se kuluukin pakkaillessa, pyykkiä pestessä ja ehkä yhtä ystävää nähdessä. Perjantaina mulla on vielä töitä, jonka jälkeen mulla alkaa "loma". Tosiaan suoralento lähtee kohti New Yorkia lauantaina kahdenaikoihin ja saavutaan Nykiin kello 15-16 aikoihin. Oon nyt muutamia viikkoja hillinnyt itseäni ja säästänyt rahaa matkaa varten ja tiedän, ettei mun tarvitse laskeskella senttejä Nykin puolella. Siitä mä oon kyllä tosi helpottunut! Mutta nauttikaahan kunnolla viimein alkaneista helteistä ja ylipäätään kesästä!perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 224 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 240 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 229 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 285 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 323 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 381 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 402 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 407 perjantai 4.7.2014 (halosenniemi) 524

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti