sunnuntaina, tammikuuta 11, 2015

viikonloppu

11.1.2015 073 Sunnuntain aamiaisena oli kokojyvä saaristolaisleivät juustolla ja salaatilla sekä vegaaninen mustikkapersikka smoothie. Kiireettömän aamun aamiainen on mun makuun!

L: Kuvia mun viikonlopulta. Viikonloppu meni rauhallisesti ja kivasti. Perjantaina näin pitkästä aikaa Maria. Kuvattiin, käytiin ostamassa ruokaa ja kokattiin, naurettiin niin, että sattui ja vähän herkuteltiin. Lauantai meni mukavasti kotona siivoillen ja tehden hyvää ruokaa. Sytyttelin kodin täyteen kynttilöitä ja nautiskelin appelsiiniteestä ja netflixistä. Rakastan sitä, että päivällä esim. siivoaa, tekee koulujuttuja, näkee kavereita tai hoitaa keskeneräisiä juttuja ja illalla rentoutuu yksikseen tai ystävien kanssa pelaten, syöden, katsellen sarjoja tai leffoja. Tänään nukuin pitkään ja lähdin syömään lounasta Marin, Pinjan ja Zaidan kanssa. Oli niin ihana taas nähdä heitä ja muistaa kuinka onnekas olenkaan, että mulla on niin ihania ihmisiä mun elämässä. 11.1.2015 082
Ehdottomasti mun lempituoksu ja rasva Vs:ltä. 11.1.2015 076 11.1.2015 079
Sunnuntain vaatetusta. 11.1.2015 071
Lauantain herkkuina kurkku ja porkkanat. Oon pyrkinyt jättämään sokeriset herkut vähemmälle ja suosimaan terveellisempiä herkkuja kuten hedelmiä, vihanneksia ja smoothieita. Se on selvästi helpottanut mun vatsan turvotusta ja mun olo on paljon virkeempi ja kevyempi. Tottakai mä myös herkuttelen, mutta vain kerran viikossa ja tässä yritän pysyä nyt mahdollisimman pitkään. Vettä oon myös juonut tosi paljon ja olo on parempi kuin ennen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti