lauantaina, kesäkuuta 15, 2013

16062013

3 4 2 1

L: Pahoittelen parin päivän hiljaisuutta, mutta se johtuu siitä, että olen ollut kipeänä, miten ihanaa. Pientä flunssaa ollut tässä pari päivää, mutta nyt onneksi jo parempi olo. Eilen ja toissapäivänä lähinnä vain nukuin, katsoin erilaisia sarjoja ja olin koneella, mutta onneksi sää on ollut lähinnä sateinen ja kylmä. Huomenna uskaltaudun kuitenkin lähtemään Jumboon vähän ostoksille.

Kuvat ovat siis tältä päivältä ja olenkin vain katsellut VS sivuja ahkerasti tänään. Kaikki on niin ihanan näköistä nettisivuilla ja varmasti kaupassakin, vaikka en ole siellä käynyt, kun kerran ollessani melko pieni.  Mutta, viimeisen kuvan tuotteet ovat ehdottomasti tämän kesän ihan mun lemppari juttuja. Eli Doven Summer Glow, josta ainakin itse huomaan jo kerran laiton jälkeen sen tehon ja voide on myös edullinen. Toinen tuote on ehdottomasti mun ihan lemppari eli Neutrogenan Visibly Clear pink grapefruit oil-free moisturiser. Kevään alussa, kun kokeilin tätä voidetta, näin kuinka se vaikutti heti ensimmäisen yön jälkeen. Se teki ihosta tosi pehmeän, puhtaan ja ihon epäpuhtaudet katosi. Oon ollut kyllä tosi tyytyväinen. Suosittelen! Pusspuss ja öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti