lauantaina, elokuuta 17, 2013

byebye summer..

...hello autumn

IMG_3682ilNJe2E IMG_3663 IMG_1458 IMG_2371 IMG_1411
M: Näitten ihanien kesäkuvien jälkeen on aika ottaa puheeksi syksy.
Koulut ovat alkaneet, elän mun unelmaa mun unelmien lukiossa. Ku heräsin tiistaina en voinu uskoo sitä todeksi.
Nyt kun oon viettäny siellä viisi ensimmäistä päivää oon älyttömän onnellinen. Se on just sellanen paikka, mitä olin kuvitellu ja ehkä vielä vähän parempikin. Oon tutustunu niin moniin ihmisiin ja saanu jo uusia kavereitakin.
En keksi koko paikasta yhtään huonoa puolta. Rappusten paljous ja niiden ramppaaminenkaan ei haittaa, koska samallahan saa treeniä. Noin tunnin koulutmatkatkin kuluu leikiten hyvässä seurassa. Aikaisiin herätyksiinkin tulen varmasti tottumaan. Kaikki on nyt niin uutta ja ihanaa.
Kesä oli upea, ja niin tulee tästä syksystäkin!

2 kommenttia: