maanantaina, syyskuuta 09, 2013

kello2:32

L: Hei te kaikki ihanat. Musta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Mitä mulle kuuluu? Hyvää. Koulu menee melko hyvin ja siellä on kivoja tyyppejä. Latasin perjantaina kameran ensikertaa kuukauteen ja otin myös kuvia. Sain koneen muuuten takaisin korjauksesta, jee. Toimii, olo on helpottunut. Mutta, olen käynyt sillä kahden viikon aikana vain kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla vietin sen ääressä noin tunnin ja toisella kerralla avasin sen ja suljin. Voi mua. Olen kuitenkin tarvinnut nämä viikot. Tuntuu, että on niin paljon tehtävää koulun kanssa ja olen väsynyt. Tuntuu tällä hetkellä muutenkin erilaiselta. On tarvinnut ajatella. Ajattelin korjata tilannetta ja postata jälleen, kun tuntuu, että muuten en tee sitä enää ja on tyhjä olo ilman blogia.
kesää 2013 1029 IMG_7135 kesää 2013 1051 kuvat ovat viikonlopulta, kun käytiin kuvailemassa ja ostin myös uusia syysneuleita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti