maanantaina, syyskuuta 30, 2013

mietteitä

IMG_7449 IMG_7234 IMG_7441 IMG_7446 IMG_7460 L: Heissan. Ihan pian on syyskuu takana ja se on hyvin pelottavaa, koska tuntuu, että aika kuluu ja kuluu ja kaikki uusi on niin lähellä ja kaukana. Noin kuusi viikkoa sitten mietin, että tuleva jakso tulee olemaan puuduttava ja tarvitsen itselleni aikaa ja toivoin palaavani entiseen. Mutta yhtäkkiä aika vain kului ja olen huomannut, että jotenkin etäisesti olen pysähtänyt, jotenkin selittämättömästi. Hyvin epäselvää. On ikävä monenlaisia asioita, joita en ole pysähtynyt miettimään. Mutta kuitenkin olen pysähtynyt. Hmmh sanat eivät riitä kertomaan.

6 kommenttia:

  1. Ihanat nuo kuoret!! Sun kuvat on tosi kauniita! Muutenkin tosi kaunis ja kiva tää sun blogi :) Käy tsekkaan mun -->

    http://roaringwiththewind.blogspot.fi/

    ROAR! <3 Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Tiina ja käyn kurkkaamassa!:)

      Poista
  2. tosi ihanan väristä kynsilakkaa sulla muuten!

    VastaaPoista
  3. iihanat noi puhelimen kuoret! ♥ ja tuo sun kaulaliina myös!

    http://onlysweetaddiction.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia kirsii:) piristit ihanasti mun iltaa!

      Poista