perjantaina, marraskuuta 08, 2013

blackandwhite

oOjUME6 N4nFmnW L: Ylempänä näette vanhoja kuvia kesältä, jotka Meri mulle lähetti. Kun näin noi kaksi kuvaa, tykästyin niihin jotenkin ja halusin näyttää ne teillekin. Huomasin myös, kun selasin vanhoja kuvia, että mun tuleva uuden vuoden lupaus on ehdottomasti se, että otan enemmän kuvia ja kannan kameraa mukana enemmän, koska aina tulee sellaisia hetkiä ympärillä, jotka tahtoisin muistaa ja nähdä uudelleen. Oli harmittavaa selata vuoteni muutamalla kuvakansiolla. Mutta, siihen vain täytyy tulla muutos. Sen olen päättänyt.

 Ja halusin myös itseni ja Marin puolesta kiittää teitä kaikkia ihania, jotka ovat olleet täällä blogin alkuajoista saakka ja myös uudempia lukijoita. On ihana aina vastailla teidän kommenteihin ja osaatte kyllä piristää päivää. Olette hirmu ihania kaikki ja kiitos! Ja minua kiinnostaa tosi paljon tietää, että mitä teille kuuluu? Miten syksy on mennyt? Yleensä kirjottaa blogiin aika paljolti itsestään ja mitä itselleen kuuluu ja nyt mietin, että olisi ihana kuulla teidän kuulumisia.

2 kommenttia:

  1. ihania kuvia! Jos haluat tietää, niin mulle kuuluu hyvää ja syksy mennyt niiin nopeasti:) Joulua jo odotan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ihana kuulla. Syksy on mennyt niin nopeaan, ehkä liiankin.. Mutta joulu on ihana!

      Poista