sunnuntaina, elokuuta 24, 2014

sanoinko jo että oon vähäsen onnellinen

L: Hei! Tällä viikolla on tapahtunut kaikkea erilaista, ihanaa. Viivyin Merillä yömyöhään perjantai-iltana ja kävelin Punavuoresta asemalle katuvalojen heijastuessa maahan, ei ollut kylmä. Puhuin Marin kanssa ja Ruttopuistossa oli paljon nuoria. Näin myös Anna Puun kävelevän vastaan. Kun olin kotona, valvoin yöhön katsellen halpalentoja eri maihin ja join valkoviiniä Iriksen kanssa. Lauantaina nukuin tavallista myöhempään, mutta se oli ihanaa. Vietin ihanan illan ystävien kanssa, niiden rakkaimpien. Ensiviikonloppuna pääsen viimein Olavi Uusivirtaa kuuntelemaan ja oon niin onnellinen. Mun äidille tulee koiranpentu, oikeasti. On tapahtunut paljon ja sanoinko jo että oon vähäsen onnellinen, ihan salaa. 10 lumi1 lumi4 lumi9 lumi11 lumi6 lumi8 lumi2 Viimeviikon asukuvia, jolloin päällä oli Mangon kolitsimekko, rakkauskengät, bikbokin laukku ja H&M:n sormukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti