tiistaina, syyskuuta 02, 2014

ostoslistalla

L: Tänään oon viettänyt rentouttavaa aamua peittoon kääriytyneenä sohvalla, sillä ensimmäiset tunnit koulussa on peruttu ja menen vasta kouluun 13.20 matikan tunnille. Päätin tehdä tälläisen pienen kollaasin parista jutusta, jotka voisin pukea tällähetkellä päälleni joka päivä. Mulla on ollut nää jutut mun ostoslistalla aika kauan, mutten ole vain löytänyt sopivia juttuja tai ne ovat loppuneet kaupasta. Onko teillä näin syksyn tullen joitakin "pakkosaada" vaatteita- ja asusteita?7149245251_2_1_1 Ykkösenä on siis rennot ja aina niin mukavat boyfriendit. Oon nyt pari kertaa kiertänyt H&M:n farkkutarjonnan, mutta joutunut lähtemään tyhjin käsin, sillä joko kivasta mallista ei ole enää kokoja tai muuten toiset farkut eivät vain istu. Toivotaan, että H&M:lle tulisi pian lisää boyfriendejä tai sitten tärppäisi jostain muualta. Ajattelin etsiä housuja myös kirpputoreilta. Kollaasissa olevat boyfriendit ovat H&M:stä ja Zarasta.

Toisena mun kollaasissa on ehdottomasti lempihousut tällähetkellä, nimittäin porkkanahousut. Ostin juuri viimeviikonloppuna Zarasta uudet porkkanahousut (ja kuvassa näkyvät housut myös zarasta), sillä kesällä ostamani mustat ohkaiset lempipöksyni alkoivat olla jo hiukan liian viileät näihin säihin. Oli siis aika ostaa paksummat samankaltaiset ja olen ihan rakastunut, sillä malli sopii mulle paremmin kuin perus pillifarkut ja ovat muutenkin mukavammat. Edellisessä postauksessani näkyy siis vähän kyseisiä zaran pöksyjä.

Kolmantena kollaasissa on nahkaiset sliponit ja etenkin nuo H&M:n yksilöt. Oon ravannut noidenkin takia H&M:llä ihan liikaa, mutten vaan ole löytänyt kyseisiä kenkiä tai kokoja ei ole jäljellä. Onko mitään muita paikkoja, josta voisi saada samankaltaisia kenkiä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti