torstaina, huhtikuuta 17, 2014

life lately through my phone

selfie en voi olla rakastamatta tota kynsilakkaa tämän kuvan ei itseasiassa pitänyt edes tänne tulla, mutta päätin nyt kuitenkin ilmaista mun tämän hetkisen rakkauden dallaspullaan. rahkapullakin on ok. aurinko  pala mun maalauksesta takkutukka selfie2 parhaimmat aamut selfie3 tällänen tuli tehtyä mun lempihousut oihoih. tästä tulen tekemään diy-postauksen piakkoin. en nykyään aamuisin laita silmämeikkiä, koska en yksinkertaisesti ehdi ja jaksa, mutta mitä ootte mieltä punatuista huulista ja tuuheista kulmista? sopiiko mulle punaiset huulet? aamiaiseksi banaanikaurahiutalepannukakkuja!
pusspuss

L: Puhelinkuvasatsi tekee varmasti kaikille hyvää viikkojen ajalta, että päästään taas rytmiin, jos päästään. Kuunnellut joka aamu Olavi Uusivirtaa ja aina samaa kappaletta monta kertaa peräkkäin. Marin ansiota. Yritän ehkä vain ymmärtää, mitä sanat tarkoittavat ja olen salaa onnellinen, että huomasin ymmärtäväni. Joskus vain nautin melodiasta. Joskus nautin ihan pienistä asioista. Itseasiassa paras asia aamujunassa on kuunnella musiikkia, katsella ihmisiä. He ovat usein unisia.

2 kommenttia:

  1. Näissä kuvissa on jotenkin tosi kiva fiiiilis:-) Ja joo ehdottomasti sopii punanen huulipuna!

    VastaaPoista