keskiviikkona, huhtikuuta 09, 2014

WHERE I HAVE BEEN?

L: Missä mä olen ollut? Mitä mä olen tehny? Mitä mulle kuuluu?

Itseasiassa mun kone on ollut romuna tämän koko pitkän taukoni ajan, jonka kuitenkin pidin myös sen takia, ettei mun tehnyt mieli kirjoittaa mitään. Mun kirjoitus takkuaa. Mä nään sen, mutta mulle kuuluu hyvää. Ainahan se on niin. Itseasiassa mulle kuuluu vähän paremmin kuin hyvää ehkä jopa melkein tosi hyvää. Mä olen piirtänyt, maalannut ja samoin kuvannut viimeisten viikkojen aikana ja tykännytkin siitä. Mulla on myös syttynyt uusi into kuvata kaikkea ja kokeilla erilaisia juttuja. Mä olen huomannut etten ole huono maalaamaan enkä piirtämään. Mä olin todella onnellinen huomatessani näin. Mä olen myös tutustunut moneen uuteen ihmiseen ja se on ihanaa. Kaikki nämä jutut muistuttavat sitä kuinka mä rakastan.

ps. alempia kuvia tulee lisää seuraavissa postauksissa!

1 kommentti: