keskiviikkona, toukokuuta 14, 2014

favourites I guess

L: Tässäpä kuvia mun viimeaikaisista jutuista. En voisi olla onnellisempi, kun tiedän, että koulu loppuu pian ja saa taas lomailla koko kesän. Mä en tiedä olenko mä ainoa, mutta kyllä mä tykkään koulusta ja käydäkin siellä sekä nähdä ihmisiä, mutta ihan toinen asia onkin se, että opiskeeleko ja tekee paljon työtä. Mä en ole sellainen koko jakson tunnollisesti suorittava ihminen. Tottakai se olisi paljon parempi lukea ja tehdä tehtäviä jakson aikana kuin viimeisellä viikolla pänttääminen oikein urakalla. Mutta, mä en vaan pysty siihen. Varmaan tajuutte mistä mä puhun haha. No kohta sitä ei tarvitse miettiä taas vähään aikaan kuinka sitä opiskelee ja tekee läksyjä. Pitemmittä puheitta nyt itse postaukseen.

lumin kuvia 004 lumin kuvia 011

Viime viikolla yksi ihana yllätti mut paketilla, kun tulin koulusta. Se paketti sisälsi tälläsiä ihonpuhdistustutotteita, eli vaahtoava kasvojen puhdistusaine, kasvovesi ja voide. Nää tuotteet tuoksuu ihanalta, vähän sellanen eukalyptus ja tee. Tuotteet jättää iholle ihanan raikkaan ja puhtaan tunteen. Mun edelliset kasvojenhoitotuotteet olivat ihan lopussa ja nää kyllä tuli ihan täydelliseen aikaan ja tarpeeseen. Oon kokeillut näitä nyt noin viikon verran ja mun iho on paljon paremmassa kunnossa, mitä se oli aikasemmin.

lumin kuvia 016

Mua on viimeaikoina viehättänyt isot ja mukavat neuleet/neulemekot. Kai mun toissa postauksessakin esiintyi mun kermanvalkoinen neulemekko, jonka ostin kirpputorilta. Samoin tämä kinuskinvärinen vähän ponchomallinen neule on kirpputorilta ja alunperin H&M:ltä. Mä taidan olla kyseisen neuleen kanssa pari vuotta myöhässä, jolloin noita näki lähes joka puolella, mutta mä rakastan tota. Ton parina nahkaset tai tavalliset legginsit, balleriinat ja iso mustalaukku on ehdottomasti paras yhdistelmä mun mielestä.



Huuuuiii! Leikkasin ja värjäsin mun hiukset viime viikonloppuna! Arvatkaa oliko se pitkän harkinnan ja vaikeroinnin tulos haha. Ja nytkun hiuksista on lähtenyt noin 15 senttiä ja väri on vaaleampi, ajattelen, että miksen tehnyt sitä vain aikaisemmin. Rakastan mun uusia hiuksia. Teen ihan oman postauksen siitä pian ja sen aikaa saatte vielä ihailla tuota ennen kuvaa mun hirveestä kiharapehkosta.

Oon nauttinut yllättävän paljon erilaisista kevätkukkasista ja tulppaanit ovat ehdottomasti yksi niistä jutuista♥


Mä olen täysin unohtanut näyttää teille mun uudet (vanhat) kevätkengät, jotka löysin H&M:ltä. Raikkaan valkoinen väri on aivan ihana ja korokepohja saa jalat näyttämään kivoilta.

Mitäs olitte mieltä tälläsestä pidemmänpuoleisesta postauksessa? Onko teillä ollut keväällä joitakin ehdottomia suosikkeja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti