maanantaina, heinäkuuta 08, 2013

mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella

IMG_2285
IMG_2412
IMG_2315
IMG_2441 IMG_2466IMG_2436 IMG_2477 IMG_2456
IMG_2481
IMG_2422
M: Kuvia, kuvia, kuvia. Tykästyin Turkuun jotenki tosi paljon. Oon mä siellä ennenki käyny, aika monestikkin. Nyt sitä osas kattoo jotenki eri tavalla.
 Mun lemppari kaupunkeja on ollu Oulu ja Tampere, ja kyl toi Turkuki varmaa pääsee kohta listoille. Oon jo ruvennu miettii, et meen loppukesästä Turkuun uudestaan, tai viimeistään syksyllä.
Keskutassa oli tosi kiva ostoskeskus, jossa käytiin ja vikassa kuvassa näkyykin yhessä läjässä meijän kaikkien löytöjä. Keskustassa oli tosi paljon myös kirpputoreja joissa käytiin, mikä oli plussaa.
Oli myös ihan mahtavaa nähdä lemppari bloggaajia livenä. Ruisrockissa nähtiin Christa K ja Turussa sitten Picture Puttonen ja Atte Kilpinen. Niin outoa, kun on seurannu jotain todella pitkään ruudun välityksellä ja sitten näkee livenä.
Kuvissa näkyy myös mulla hame päällä!! Eikä ees ollu mikään juhlapäivä.. Oon koittanu nyt rupee opettelemaan noitten hameitten käyttöä. Jotenki on vaa jääny päähän pinttymä et niitä käytetään vaa vähän juhlallisimmissa tilaisuuksissa, mutta eihän se todellakaan ole niin. Ehkä tästä starttaa mun hamekausi!
Mitäs ootte tykänny viime aikaisista postauksista, kuvista tms?

2 kommenttia:

  1. teillä on kyllä ihana blogi ja paljon kauniita kuvia :) tätä vois jäädä seurailemaan!

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista