tiistaina, heinäkuuta 02, 2013

sateen jälkeen.

IMG_2175 IMG_2243 IMG_2133 IMG_2249
IMG_2198
M: Oon viime aikoina ajatellu tosi paljon mun ikää. Oon 16. Monet aikuiset sanoo, että nuoruus on ollu niitten elämän parasta aikaa. "Sillon 15-18 vuotiaana, oi että". Tääkö on nyt mun elämän parasta aikaa? Musta tuntuu ainaki tosi mahtavalta. Ja voisin väittää näin, mutta enhän mä voi tietää mitä on tulossa. Eikä mun tarviikkaan tietää.. Ei sais ajatella tulevaisuutta ja menneisyyttä koko ajan. Mua ärsyttää ku suunnittelen ja mietin koko ajan tulevaa, tai sitten muistelen menneitä. Haluisin oppia elämään enemmän tässä hetkessä, just nyt. Just nyt, 16-vuotiaana ehkä mun elämän parhaana aikana, tai sitten ei. Mut sil ei oo väliä, haluun vaan elää ja nauttia kaikesta.
Kuvat on eiliseltä, kun mentiin sateen jälkeen Pinjan ja Zaidan kanssa illalla kävelylle. Näit tiiliseiniä on nyt aika paljon täällä nähty, mut musta ne on niin kivoja. Tuol ulkona tuoksu tosi hyvältä sateen jälkeen.
Ja ainiin, mulla kesti tän postauksen tekemisessä tosi kauan.. Flickr ei oo mikään mun rakastaja noitten kuvien kanssa..joten sori kun joittenkin kuvien laatu on mitä on.

4 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän upeita kuvia! o: ja tosi kiva yksinkertanen banneri.

    cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. mitää maailma on ihan hullun pieni paikka! olin zaidan kanssa viime kesänä samalla kielikurssilla :o

    VastaaPoista