tiistaina, heinäkuuta 23, 2013

you know you like it

IMG_3441
998567_704805626201738_1469383620_n




IMG_3436 (2)
M: Maanantaina käytii Heidin ja Catrinin kanssa Helsingissä ja HankoSushissa. Helsingin alesta löyty pari tosi hyvää löytöä! Esimerkiksi oikeasti n.20€ maksava upea koru lähti Gina Tricotista 1,50€ hintaan. Olin varma, että oon kattonu väärin tai, että se on joku huijaus siihen saakka, kun kassalla myyjä ilmoitti tuon naurettavan edullisen hinnan. Sushiki maistu hyvin, vaikka mulla ei oikee tahdo pysyä ne puikot aina ihan kontrollissa.. Alko mennä hermo välillä, ku halusin vaan sen herkkupalan suuhun ilman monen minuutin kikkailuja:D
Oon ollu nyt yksin kotona pari päivää ja on tosi itsenäinen olo, hah. Käyn päivisin töissä ja iltasin oon kavereitten kanssa, teen ruokaa, pyykkään ja siivoon. Ihan ku olisin 30-vuotias, ainoostaan lapsien vienti ja haku päiväkotiin puuttuu.  Mutta niin, ainoo seura tääl  kotona on meijän kisuli Tilli.
Nii ja tykkäsin tosta asusta hirmusesti! Harmi vaan, ettei toi takki oo mun oma... Se oli siis Heidiltä lainassa, ja en kyllä meinannu malttaa palauttaa sitä.

Mua voi seurailla instagramissa nimimerkillä marijohannann.

2 kommenttia:

  1. Jep aivan ihana toi takki ja asu! (:

    Hei oon tässä miettinyt et onks sulla ikinä sellasta ongelmaa et sun hiukset on kokoajan huonosti? Mulla on myös lyhyet hiukset ja raivoon joka päivä näille ton otsiksen takia :--D Tuntuu että kun ykski töyhtö on huonosti niin koko otsis on pellesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti:) hahha no joo todellakin! en oo näihin ikinä tyytyväinen ja nyt varsinki ku on pikku kasvatusprosessi menossa..

      Poista